A kapott adatbázis százezres nagyságrendű volt, de korlátozták Londonra az előfizetői kört - még így is több tízezer kliens maradt a rendszerben. Ekkor az előre gondosan kidolgozott, tudományos alapokra helyezett kampány következő lépésének megfelelően a következő SMS üzenetet küldték ki a célközönségnek:
FIGYELEM! FÜSTRIADÓ! ÉRTESÍTÜNK, HOGY MÉRGEZŐ GÁZ LEPTE EL LONDONT. AZONNAL VEDD FEL A GÁZMASZKODAT, HA NINCS NEKED, VÁSÁROLJ EGYET
A megengedett karakterszámba itt következőleg még egy üzlet neve is belefért.
A brit tudósok kaján örömmel regisztrálták, hogy perceken belül gármaszkos emberek sokasága tűnt fel London utcáin és tumultuózus jelenetek alakultak ki a megnevezett üzlet előtt. Az adatok feldolgozásához nyomban hozzáláttak.
Szóvivőjük kategorikusan cáfolta, hogy a tudóscsoport vezetőjének a lánya lenne a gázmaszkokat is árusító bolthálózat tulajdonosa.
- Tömegpszichózis és SMS küldés
- Weblap optimalizáció és pszichoanalízis
- Kognitív szegregáció: az SMS üzenet és a tömegpszichózis
- A gammasugarak hatása a százszorszépekre
- Google helyezés javítás: terasz beépítés - Acer laptop szerviz
Nincsenek megjegyzések :
Megjegyzés küldése